25 martie 2011

TAG: Colectia mea de cercei!

Am tot vazut pe bloguri tagul asta si, desi nu m-a taguit nimeni, am hotarat sa il fac deoarece mi s-a parut interesant. Dupa cum puteti observa nu am foarte multi cercei si ii port cam tot pe aceasi.

Cerceii mei de zi cu zi, acestia ii port in majoritatea timpului, sunt primiti de la ai mei:


Acuma cerceii pe care i-am primit de-a lungul timpului:


Si, nu in ultimul rand, cerceii pe care i-am achizitionat eu de-a lungul timpului (cam putini  la numar ce-i drept):


Am zis sa atasez si o poza cu un lant care imi place foarte mult, primit de la prietena mea cea mai buna:


Dragut, nu? Eu una il ador. Cred ca ati observat ca am o obsesie cu fluturii, dar e una care nu face rau (cel putin pana acuma nu a facut). As vrea sa dau tagul tuturor celor care ajung sa vada aceasta postare si nu l-au facut inca. Mi-ar placea sa vad ce purtati voi in materie de cercei.

Daca v-ati uitat la poze si vi se pare ciudata locatia de pozat sa stiti ca e exact ce credeti. Pozele sunt facut in baie, caci acolo am lumina cea mai buna. Am vrut sa le fac pe zi de data asta, dar ca intotdeauna nu am reusit (am profitat de soare si am iesit la o plimbare).

 Astept poze cu cercei,
Dia 



5 comentarii:

  1. Vaaaai, Dia!!! Ce-mi plac aia cu flutuuuuri!!!
    Eu cred ca am inca de 2 ori pe atatia.
    Cerceii sunt bijuteriile mele preferate. si colierele. si bratarile. :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci, merci...eu nu sunt o impatimita a bijuteriilor, cerceii sunt singurii mai numerosi si pe care ii mai scimb cand vreau ceva mai deosebit:). Mi-ar placea sa vad macar cateva din bujuteriile tale!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, ai un blog award la mine pe blog:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti nominalizata la blog award-ul meu :). Asta e modul meu de a-ti apune ca-mi place ce citesc aici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragut!
    Am si eu cateva postari depre accesoriile mele.
    Uite aici link-urile

    http://ela-s-thoughts.blogspot.com/2011/02/accesorii.html

    http://ela-s-thoughts.blogspot.com/2011/02/accesorii-ii.html

    http://ela-s-thoughts.blogspot.com/2011/02/accesorii_10.html

    http://ela-s-thoughts.blogspot.com/2011/02/accesorii-iv.html

    Este un pic cam enervant pentru ca sunt multe dar poate totusi esti curioasa sa le vezi.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere