10 iunie 2011

4-Strand French Braid!

Buna fetelor,
stiu ca am absentat cam mult, dar asta e....sesiunea asta iti ocupa tot timpul, si e abia la inceput. Ieri am avut primul examen, a fost grila, deci se asteapta o nota nu prea mare, ca intotdeuna la examenele grila iau notele cele mai mici (ciudat,nu?). Perfer intrebarile deschise si problemele...Oricum, de parca sesiunea nu ar fi fost suficient stres, acum a intervenit si alta problema, my boyfriend is sick si trebuia sa-mi fac si eu azi o raza la plamani, dar doctorita nu era, asa ca o sa stau ca pe ace pana marti. Sa speram ca totul va fi bine.

Nu intentionam sa incep postarea plangandu-ma, dar se pare ca m-a luat valul. Sa revenim totusi la oile noatre. Am pregatit o mica atentie pentru voi sa imi iertati absenta trecuta si probabil si viitoare ( "am pregatit" e un termen generic, nu eu am faut bunatatea de mai jos ci surioara mea). Va las cu o delicioasa inghetata cu capsuni si ananas cat vizionati urmatoarele poze:


M-am gandit ca daca tot am facut impletitura in 4 de ce sa nu fac si spic in 4? Zis si facut. iata ce a iesit:


Pentru a vedea cum se face vizionati filmuletul de mai jos:


Si o poza ca sa puteti observ diferenta cu spicul clasic, in 3:


Si daca tot suntem aici, aveti mai jos si o alta varianta:


Sper sa va placa vreouna din variante. Merg si la parul mai scurt.
Dia.

3 comentarii:

  1. cat de bine arata inghetata...yuuummmy,chiar mi s-a facut pofta:X:X:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Amalia sa stii ca a fost delicioasa:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Delia iubita l-am vazut de ceva vreme da nu am avut timp sa vin dupa el...si nici starea necesara:)

    RăspundețiȘtergere