11 august 2011

Coadă de cal elegantă + Day 3!

Azi când am deschis youtube-ul mă aşteptau o mulţime de filmuleţe cu coafuri frumoase şi nu am putut rezista să nu încerc una dintre ele. De data asta am ales una simplă şi foarte elegantă. Am reuşit,cu brio, să spun nu împletiturilor. Să vă arăt şi vouă ce a ieşit ( am făcut un colaj să nu iasă iarăşi o postare kilometrică):


Sper să vă placă. M-am inspirat din filmuleţul de mai jos:


 Mi-ar fi plăcut şi mie o floricică mai mare, dar în lipsă de altceva merge şi asta. Ieri am fost la judeţ după F80. În sfârşit am pus mână pe pensula mult visată (la propriu) şi nu m-am putut abţine să nu ii fac o sesiune foto. Încă nu am pus-o la treabă că mi-e milă s-o murdăresc,dar o să-mi fac curaj curând. E aşa de fină că ţi-e mai mare dragul să o pui pe faţă.


Îi mulţumesc încă o dată Laurei pentru şansa de a câştiga această pensulă. Să trecem şi la tag, am ajuns la day 3:

Day 03 - A picture of the cast from your favorite show.

 Nu prea am răbdare să ma uit la emisiuni dar la asta m-am uitat seară de seară.  I love that man!

 Pupici, 
Dia 

19 comentarii:

  1. waw didi de data asta te-ai intrecut :D:D:D.....Sa sti ca ti-a Iesit mai mult decat perfect ....imi place foarte mult...si daca eu zic ca e frumos inseamna ca asa este :D:D....

    Inca sunt socata de ce frumos ti-a iesit....Bravo tie :D:D:D:*:*:*...
    Te pupacesc:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Apropo am uitat sa-ti zic :))...daca erai la mine iti dadeam un trandafir dinala mare cum am in gradina sa ti-l pui acolo la par :X:X Ce frumos arata ....dar stai linistita ca arata foarte bine si asa :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-a iesit mai frumos decat fetei din videoclip :P In plus ai si un par foarte frumos cu o nuanta superba!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-a iesit tare frumos coafura, e romantica si foarte feminina :)

    Cat despre pensula curaj in folosire, ma bucur ca o ai si tu in sfarsit :*

    RăspundețiȘtergere
  5. :( in momente ca astea as fi vrut sa am si eu parul lung

    RăspundețiȘtergere
  6. arata mai bine coafura ta pt ca ai un par mult mai frumoms ca al tipei din video.
    :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmm, ce bine ti-a iesit! Ador culoarea parului tau:X

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce bine arata! Trebuie sa incerc si eu

    RăspundețiȘtergere
  9. @Doda...ce complimente, ma flatezi:). Mi-ar fi placut si mie un trandafir real:)Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  10. @Cristina S merci mult, ce ma bucur ca va place cum a iesit:)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Julia m-ai lasat fara cuvinte:)

    RăspundețiȘtergere
  12. @miha.ela si eu ma bucur ca am pesula, ca era obsedata deja de ea. Merci:*

    RăspundețiȘtergere
  13. @Alexandra te-am vazut tunsa si areti foarte bine. Si pe lungimea parului tau se pot face destule:)

    RăspundețiȘtergere
  14. @Sunt frumoasa nu stiu daca chiar asa e, dar ma bucur oricum de cele spuse de tine:)

    RăspundețiȘtergere
  15. @Beauty ma bucur cand cineva imi lauda culoarea, ma face sa cred ca nu am gresit cand m-am vopsit:D

    RăspundețiȘtergere
  16. @Cris daca incerci sa-mi spui si mie ce a iesit. Daca ai parul mai lung ca al tipei din vidioclip o sa fie un pic mai greu, dar nu te da batuta si improvizeaza:)

    RăspundețiȘtergere