29 februarie 2012

Aparatul de gatit cu abur!

Acum ceva vreme cand v-am aratat cadourile primite de Craciun, una dintre voi mi-a cerut sa va arat ce gatesc eu la aparatul cu abur primit de la prietenul meu. Inainte de a va pune pozele, vreau sa va spun ca prima data am mancat ceva gatit la acest aparat de putin timp, mai putin de un an. Atunci am simtit ca legumele de la punga nu aveau gustul care il stiam, care nu-mi prea placea, ci aveau un alt gust mult mai placut. Am aflat atunci ca erau facute la acest aparat si de atunci mi-am dorit unul si, fetita cuminte fiind, l-am si primit. Destul cu trancaneala, va pun poze cu tot procesul. 




Inainte de a purcede la treaba am citit cartea tehnica cu foarte mare atentie, eu fiind cam paralela cu tehnologia. Dupa ce mi-am facut o idee despre cum ar trebui sa functioneze treaba am inceput procesul. Mai intai am pus apa in recipientul de la baza.


Am pus apoi legumele intr-un recipent, direct inghetate si 3/4 orez si 1/4 apa in celalat recipient.


Apoi deasupra pe tava de teflon am pus pestele, care s-a cam sfaramat, caci l-am dezghetat in cuptorul cu microunde. Neuronul meu blond nu a fost pe faza si mi-am dat seama prea tarziu ca il puteam pune direct inghetat...asta e. 


Am conectat aparatul la curent si l-am fixat pe 10 minute.


Acesta si-a facut singur treaba, iar dupa 10 minute am venit si am mai amestecat in legume si orez si apoi l-am fixat pe alte 10 minute. Pestele l-am luat mai repede, caci s-a facut primul. In vreo 20-40 de minute am terminat cu totul si apoi m-am delectat cu o mancare gustoasa si sanatoasa.


A fost mai buna decat arata. Pot sa va spun ca mancarea are alt gust decat daca ar fi fiearta si e absolut delicioasa. Legumele sunt mai dulci si orezul nu e asa moale. Pana si pestele e altfel decat fiert, nu e asa moale ca fiert si cu putina lamaie e si mai delicios. In plus, e usor de folosit si nu aveti mari batai de cap cu el, pana si spalarea e foarte usoara. Cel mai important e ca nu trebuie sa aveti cunostiinte culinare ca sa gatiti cu el.

Voi ati incercat vreodata mancarea la aparatul de gatit cu abur? Aveti un astfel de aparat? Ce alte mancari imi recomandati sa gatesc la el?


PS 1: Nu uitati de giveaway-ul de martisor.
PS 2: Nu uitati de giveaway-ul de pe facebook.




2 comentarii:

  1. Eu nu agreez astfel de aparate.Am mancat la cineva carne facuta la un astfel de aparat si nu mi-a placut.Ma bucur ca tie iti place .Asa o sa poti sa  si folosesti aparatul.Sa-l stapanesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am incercat doar carne de peste la el si alta nu cred ca mi-ar placea nici mie, eventual o carne usoara de pui. Dar ador legumele la el:)

    RăspundețiȘtergere