1 februarie 2012

Cute blog award!

Buna fetelor, in speranta ca nu ati inghetat si are cine citi postare,  o sa onorez astazi un premiu.


Reguli :

 1. Aminteste-ti persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei
 Multumesc tare mult pentru premiu Criss, CatalliNails, Emm@

2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul
Care este produsul de machiaj preferat?
  -blushul, momentan folosesc unul Flormar

  Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
  - Impletiturile bineinteles

 Care este desertul tau preferat?
  - imi place mult inghetata

 Culoare prefera?
 - maro

 Care este prenumele tau ?
 -Diana-Eugenia

 Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
 Ascult acum o melodie, care se aude din castile prietenului, dar nu stiu cum ii zice

 Pisici sau caini?
 - Caini

3. Spune ceva despre tine ce nu ai spus nimanui de pe blog
Hmmm.....mi-ar placea sa ma stiu machia, desi am invatat o groaza de lucruri de cand am blogul in acest domeniu mai am multe de invatat, dar vreau sa ma pun pe exersat

4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu
Multe bloguri merita premiul, dar cam toate l-au primit asa ca nu o sa nominalizez pe nimeni, cine nu l-a primit e rugat sa il preia

5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor care au primit acest premiu

Cam atat, ma pun sa mai citesc cate ceva ca sambata am examen.

2 comentarii: