29 aprilie 2012

Igiena intima: Review Multy-Gyn FemiWash &Tablets!

Iata ca a venit momentul sa va prezint doua produse pe care le folosesc de aproape 2 luni si, cu ocazia aceasta, sa abordam si subiectul igienei intime.

Nu vreau sa va plictisesc cu prea multe detalii teoretice despre acest subiect deoarece, in primul rand, nu am cunostiinte de specialitate in domeniu iar, in al doilea rand, e plin internetul de sfaturi avizate sau nu. Tot ce pot sa va spun este ca experienta m-a invatat ca decat sa folosesc produse indoielnice in zona intima, mai bine fara. Astfel, o perioada buna nu am folosit nici un produs pentru igiena intima, asta pana cand am descoperit produsele din gama Multy-Gyn.

Multy-Gyn FemiWash
Detaliile, si ce promite acest produs, le gasiti AICI.


Produsul vine intr-un recipient alb, opac si foarte practic. Acesta are 100 ml si este dotat cu pompita. Daca apasati pompita o sa dati peste o spuma alba si incredibil de pufoasa:



Ingredientele produsului sunt:

Ce imi place?
  • nu usuca pielea;
  • curatarea este extrem de delicata;
  • imi place enorm spumita care iese din tub si care mi se pare foarte pufoasa;
  • pompita cu care este prevazut recipientul permite o dozare usoara; 
  • nu are miros, lucru care ma linisteste deoarece stiu ca nu are parfum;
  • este economic, il folosesc de aproape 2 luni si preconizez ca o sa-mi mai ajunga o buna perioada.

Nu gasesc nici un element care sa nu-mi placa oricat m-as gandi. Produsul il gasiti sigur in farmaciile Sensiblu, eu l-am vazut intr-un Sensiblu recent, la un pret de aproximativ 35 de lei.

Vreau sa va spun ca am mai folosit si Multy-Gyn tablete si sunt foarte multumita si de ele.

Detaliile despre acest produs le gasiti AICI.

Pe cei de la Multy-Gyn ii gasiti si pe Facebook, unde puteti afla mai multe despre igiena intima chiar de la ei.

Voi ce produse pentru igiena intima folositi?

* produsele au fost primite spre testare



3 comentarii:

  1. Calin Andreea Daniela30 aprilie 2012 la 10:11

    mai am de la Avon, dar cred ca o sa imi cumpar si eu acest gel...

    RăspundețiȘtergere
  2. Acuma cativa ani buni l-am folosit si eu pe cel de la Avon, dar acesta imi place mai mult pentru ca este mult mai delicat. Sper sa revi cu impresii daca il incerci:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am tot de la Avon dar as fi dispusa sa il schimb mai ales ca sunt extrem de sensibila in acea parte a corpului...multumiiim:-*

    RăspundețiȘtergere