17 aprilie 2012

Tenul cu probleme si Normaderm!

Nu stiu voi cum sunteti, dar eu cand aud de ten cu probleme ma gandesc instant la tenul meu. Daca acum acneea e tinuta cat de cat sub control, se pare ca trecerea timpului mi-a adus alte probleme de a caror existenta nu luasem cunostiinta inca, ma refer la pori dilatati, luciu inestetic in zona T, culoare neuniforma si mici pete lasate de vechea acnee.

Sa va povestesc putin cum a inceput totul. Problemele cu acneea au venit odata cu intrarea in adolsecenta si mi-au dat multe batai de cap. Daca surioara mea avea probleme mici, doar in perioada "aceea" a lunii, eu ma bucuram de cosuri toata luna. Normal ca nu eram nici eu cuminte si eram cu mainile tot pe fata. Majoritatea adultilor din jurul meu imi spuneau ca o sa treaca aceste probleme dupa ce trec de perioada adolescentei, dar eu ajunsesem la 20+ si parea ca acneei ii placea la mine, desi parca dragostea nu mai era totusi asa de mare. Oricum sa nu credeti ca in aceasta perioada eu am stat si am asteptat sa treaca totul de la sine. Am incercat tot felul de remedii dupa ureche si uneori am facut mai mult rau decat bine. Din seria "remediilor"incercate imi amintesc: sapunul Protex, o crema de la farmacie Cutaden, o crema cu ceva plante luata de bunica si cred ca cireasa de pe tort a fost o solutie homemade formata din hrean si spirt medicinal. Vazand ca nici o solutie nu da rezultate, am lasat lucrurile sa decurga de la sine si ca problemele sa dispara cu trecerea timpului.


Prin anul trei de facultate am ajuns la un dermatolog destul de cunoscut sin Cluj pentru niste probleme cu o alergie. Cand am intrat in cabinet medicul m-a intrebat: "Ce va supara? Fata?". Am fost surprinsa, caci in perioada aceea mi se parea ca fata mea arata chiar decent fata de cum arata inainte. Pe langa tratamentul pentru problema alergiei mi-a recomandat si ceva pentru cosuri. Era o solutie de picuri pentru ochi, de fapt, care nu si-a facut efectul. Peste inca un an am ajuns iarasi la dermatolog, de data asta unul din policlinica, pentru probleme cu caderea parului. Dermatologul era dintr-un oras vecin si era vestit pentru rezolvarea problemelor cu acneea, asa ca atunci cand s-a oferit sa-mi trateze si problema asta nu am refuzat. Mi-a dat ceva tratament si mi-a recomandat ceva creme si situatia s-a ameliorat simtitor. Intre timp am decoperti si eu blogul Pasagerei si mi-am format o rutina benefica pentru tenul meu, atat cat mi-a permis bugetul.

In prezent situatia cu acneea e tinuta cat de cat sub control, dar m-am axat atat pe problema cosurilor incat nu mi-am dat seama cand tenul meu a inceput cu alte probleme: luciu, pete, pori si chiar riduri.

De ce v-am plictisit cu toata aceasta poveste? Pentru ca se pare ca cei de la Vichy au o noua crema Normaderm, cu o formula extrem de benefica pentru tenul cu probleme. 
Crema promite sa corecteze cele 6 semne ale tenului cu probleme: imperfectiuni, pori dilatati, luciu, roseata, pete si relief neuniform. Trebuie sa recunosc ca eu nu am incercat nici un produs Vichy inca, dar sunt foarte curioasa de aceasta crema, care se pare ca este fara parabeni, hipoalergenica, noncomedogenica si ideala pentru o piele sensibila. Ma gandesc ca rau nu are cum sa-mi faca, asa ca mi-ar face mare placere sa am ocazia sa testez aceasta crema, ocazie pe care imi este acum oferita de Anda Zelenca, prin intermediul unei provocari. Daca sunteti si voi curioase, puteti intra AICI sa va inscrieti, indiferent daca aveti blog sau nu.


2 comentarii: