26 iulie 2012

New Stuff!

Inainte sa plec in vacanta am primit premiul castigat pe blogul Mihaelei. Mihaela iti multumesc tare mult pentru tot. Iata ce am primit:




Am primit pe langa ce stiam deja si cateva chestiute de unghii pe care o sa le incerc cat de curand. Am fost la Cluj dupa o adeverinta si cu ocazia asta am ridicat si coletul de la vamala cu produse de la KKCenterhk.


Mi-a placut ca toate produsele  au venit frumos ambalate. Am incercat ieri placuta si mai am de lucru ca nu mi se imprima tot modelul, deci mai am de lucru. O sa le vedeti mai de aproape zilele viitoare.

Bineinteles ca daca am fost la judet nu m-am putut abtine sa nu merg la mall sa profit si eu de reduceri. Am intrat in Sephora si am iesit cu greu de acolo:


Mi-am luat primele mele oje Sephora si sunt tare curioasa cum sunt. Oricum 18 lei nu o sa dau pe ele, asa ca reducerea a fost binevenita sa imi satisfac curiozitatea. Mi-am luat si o lotiune de corp si un scrub si ceva chestiute pentru baie. Mi-ar fi placut sa vad si primerul de fata la reducere, dar nu l-am vazut deloc prin magazin. In Marionaud nu am mai intrat deoarece nu prea imi place sa intru singura in magazin deoarece e cam gol pe acolo si ma simt stinghera.


Mi-am luat si ulei de ricin sa il folosesc pentru sprancene sa creasca frumos pentru a le schimb forma putin la urmatorul pensat.

Voi pe ce ati dat banii reducerile astea?