12 iulie 2012

NOTD: Just blue!

Se pare ca imi fac curaj sa postez doar cand ploua. Noroc cu ploaia de azi ca altfel canicula nu ma lasa sa postez degraba. V-am spus si postarea trecuta ca ma moleseste enorm caldura. Azi o sa va arat cum mi-am facut unghiutele ieri.






Oja o stiti deja, dar de data asta am aplicat un top coat matifiant de la Essence peste. Initial vroiam sa fac altceva tot cu top coatul asta, dar pentru ca rezultatul nu a fost nicidecum asa spectaculos pe cat ma asteptam, am ajuns la ce puteti vedea mai sus. Cu toate ca am acest top coat de un an, e prima data cand il folosesc pe toate unghiile si rezultatul mie imi place tare mult. Ma tot uit la unghiute si le admir. Culoarea asta o ador si "nematifiata", dupa cum v-am mai spus in postari anterioare. Cred ca de acum incolo o sa folosesc mai des acest top coat. Iata ce am folosit:


Ce parere aveti? Va plac ojele mate? Trebuie sa recunosc ca eu pana, nu mi-am facut aceasta manichiura, nu eram mare fana...