28 iulie 2012

Review: Gelurile de dus Floramin si Floral!

Astazi o sa va povestesc cum ma rasfat eu apicosmetic la dus cu gelurile de dus Floramin si Floral. Dupa cum stiti deja, acestea sunt gelurile de dus cu igrediente apicole lansate de cei de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj. Pe langa cele doua, alese de mine, mai gasiti si gelurile de dus Apidermaliv si Apidermin.



Nu o sa va povestesc separat despre cele doua geluri de dus deoarece mi se pare ca efectele lor sunt asemanatoare. Daca vreti sa cititi ce spune producatorul despre cele doua geluri de dus o puteti face aici si aici.

Va spuneam intr-o postare anterioara ca nu sunt foarte pretentioasa in ceea e priveste gelurile de dus, dar le prefer, totusi, pe cele cremoase. Gelurile Flormanin si Floral, desi sunt usor transparente, mie mi se pare ca au o consistenta cremoasa. Acestea sunt foarte asemanatoare, atat ca  si consistenta,  cat si ca culoare.


Diferenta consta in miros. Va spun sincer ca mirosul gelului Floramin nu ne-a prea placut nici mie, nici surioarei mele. Ca sa o citez pe ea "e prea dulce". Acesta este un factor subiectiv, am vazut ca multe blogerite adora mirosul acestuia. Daca direct din sticluta mi se pare prea puternic mirosul, odata aplicat pe piele, dupa ce ies de la dus, situatia se schimba,  mirosul nu mai este atat de intens si mi se pare ca miros a "proaspat". Gelul Floral miroase demential a flori, dupa cum sugereaza si numele. Mirosul sau imi aminteste de vacantele la bunici si de dealul din fata casei plin de flori.

Eu nu folosesc buretele la dus, ci aplic gelul direct in palma, astfel mi se pare ca aceste doua geluri de dus fac spuma mediu, adica am avut geluri de dus care faceau si mai putina spuma, dar si geluri care faceau mai multa spuma.

Ingredientele gelului Flormanin:


Ingredientele gelului Floral:


 Cel mai mult imi place la aceste geluri de dus senszatia de prospetime de dupa dus si faptul ca nu imi simt deloc pielea uscata, cum se intampla cu alte geluri de dus din comert.

Produsele le gasiti la pretul de 13 lei Floral si 12 lei Floramin, pe site.

Voi le-ati incercat? Cum vi se par? Va tenteaza?


*Produsele au fost primite spre testare