27 august 2012

NOTD: Ying si Yang!

Astazi o sa va arat o anichiura realizata cu o oja Sephora, prima mea oja de acest fel. Oja am luat-o la reducere, dar pot sa va spun ca daca dadeam pretul intreg pe ea acum ma zgariam pe ochi. Nu mi se pare foarte stralucita, mai ales ca sticluta este destul de micuta. Daca culoarea nu era una frumoasa, cum nu mai am,  probabil ca as fi uitat-o prin gentuta cu oje. Surioarei mele nu i-a placut oja, a zis ca ii mata si chiar asa si pare. In plus, m-am trezit cu surpriza neplacuta ca a doua zi sa sara de pe varfuri.






I-am adaugat un un ying si yang pe inelar. Am ales acest model de pe site deoarece mi-a amintit de primul medalion pe care mi l-am cumparat, care era un semn ying si yang.


O alta varianta de NOTD cu aceasta culoare ar fi :



Pozele de mai sus sunt facute cu telefonul, asa ca culoarea nu e chiar cea reala, dar puteti observa aspectul matuit al lacului, caci aici nu am aplicat top coat peste.

Am folosit, pe langa oja Sephora, chestiute de unghii de pe kkcenterhk



Daca va intereseaza sa va luati ceva de pe KKCenterhk, cu codul "dia" aveti 10% reducere. Codul este valabil pana in 31 ianuarie 2013.

Cum vi se pare manichiura mea?