17 august 2012

Si m-am vopsit...

...si nu imi place.

Nu stiu voi cum sunteti, dar pe mine ma apuca schimbarile brusc. Azi ma hotarasc si maine pun in practica. Asa si acum, simteam nevoia de o schimbare si, cum aveam nevoie de un vopsit oricum, am zis sa imi schimb nitel nuanta. Am ales vopseaua Bes , nr. 993 pentru schimbare. Cu Bes m-am vopsit si prima data ( impresii aici) si cum nu am intampinat mari probleme am zis sa o folosesc iarasi, mai ales ca stiam ca o sa imi ajunga o cutie de vopsea.



Cum va spuneam mai sus, numarul ales de mine a fost 993. In catalog parea putin mai deschisa nuanta ca nuanta pe care o aveam eu, dar ma gandeam ca oricum nu o sa iasa asa deschisa ca acolo. Pe langa vopsea vanzatoarea mi-a dat si un oxidant de 40. Probabil de la el am iesit eu asa blonda. Pe langa cele spuse in postul in care va povesteam despre prima mea vopsire, vreau sa adaug cate ceva. In cutie o sa gasiti doar tubul de vopsea si instructiunile, fara manusi si fara vreun balsam sau tratament dupa vopsire.


De data asta m-am decis sa ma vopsesc singura. Ma saturasem sa depind de altii pentru asta, asa ca am facut putina documentare si am trecut la treaba. Am respectat pasii din filmuletul de mai jos:




Am pus un strat gros de vaselina cosmetica pe marginea parului si pe varful urechiilor si apoi am amestecat vopseaua cu oxidantul conform instructiunilor.


M-a pus in fata oglinzii din baie pe treaba. Amestecul avea un miros foarte intens, noroc ca am lasat usa baii deshisa. De fiecare data cand o suvita vopsita imi ajungea pe frunte ochii incepeau sa-mi lacrimeze, deci a trebuit sa fiu foarte atenta. Operatiunea nu a fost asa obositoare pe cat credeam, dar a durat destul de mult. Dupa ce am intins vopseaua cat de bine am putut mi-am pus un prosop in cap si am asteptat o jumatate de ora.


Ma asteptam sa ies portocalie la radacini, la fel ca data trecuta, dar  de data asta am iesit un blond foarte deschis. Dupa ce mi-am spalat parul, am aplicat masca Latte de la Kallos si apoi dupa vreo 20 de minute mi-am uscat parul nerabdatoare sa vad ce a iesit, desi la radacini nu imi placea clar .Pe lungime mi se pare cat de cat ok culoarea, dar la radacini nu-mi place de nici o culoare. 

Inainte de vopsire

 Dupa vopsire

Nu ma deranjeaza ca nu a iesit uniform culoarea, dar ma omoara radacinile. Va pun o poza si din fata sa vedeti si voi, desi in poze parca arata decent...


Deci mie nu imi place deloc. Sper sa se mai aseze culoarea radacinilor ca altfel o sa umblu tot cu esarfa in cap. Dap...azi cand a trebuit sa ies din casa mi-am pus o esarfa pe post de bandana in cap si tot cu ea am ramas sa nu dau cumva de o oglinda sa ma speriu.

Eh, ce parere aveti? Fiti sincere!