4 august 2012

Vacanta mea (2)!

A doua zi eram hotarati sa nu mai ne grabim atat pe drumuri, deoarece cu o zi inainte parcursesem oricum mai mult decat preconizasem. Ne-am trezit pe la 9, ne-a cafelit si am mancat, iar apoi am urcat la cetatea Poenari 1460 de trepte. Mi-am dat seama atunci ca stau tare rau cu conditia fizica, dar peisajul de sus de la cetate a meritat efortul. Mi-a placut ca pe scari am auzit vorbindu-se limbi straine, m-am bucurat ca strainii stiu ca aprecieze frumusetile Romaniei.











De aici ne-am urcat in masina cu directia statiunea Voineasa. Uitasem sa luam harta cu noi, dar in cap cam stiam pe unde trebuie sa trecem. Vazusem noi pe harta ca trebuie sa ajungem intai la Brezoi, asa ca ne-am oprit la magazinul din satul urmator sa ne aprovizionam si am luat-o dupa GPS-ul google care ne-a cam dat batai de cap. Am ajuns intr-un sat in care oamenii ne-au spus ca e foarte rau drumul pana la Brezoi si nu o sa putem ajunge cu masina. Noi ne-am tot invartit gandindu-ne ca doar nu e prost google, dar intr-adevar ne baga pe un drum pe care nu as fi intrat nici cu caruta. Ne-am intors spre Curtea de Arges, am trecut un pic prin ea si apoi ne-am indreptata spre Ramnicul Valcea. Aici ne-am oprit la Kaufland pentru alte mici cumparaturi, am intrat si prin centrul orasului in cautarea unui magazin cu viermi pentru pescuit. Mi-a placut mult Ramnicul Valcea, are o asezare superba. Drumul pana la statiunea Voineasa a fost superb, exact pe gustul meu, peisagistic vorbind. Pana acolo ne-am oprit la Lacul Bradesti.



Am ajuns si la statiunea Voineasa care era frumos asezata pe un deal, dar nu ne-a placut ca era prea inghesuita pentru gustul nostru. Adica eu cand merg la munte vreau libertate si linistite. Pana la urma am dormit iarasi in cort.

Cam atat pentru astazi. O sa mai fie o postare si revenim la beauty stuff.