5 august 2012

Vacanta mea (3)!

A treia zi ne-am permis sa lenevim mai mult, deoarece intentionam sa mai conducem doar vreo 20 de km pana la statiunea Vidra, unde vroiam sa innoptam dar, bineinteles ca nici de data asta nu ne-au iesit planurile. Dupa ce ne-am cafelit, am mancat, ne-am bucurat de peisaj si ne-am racorit picioarele in apa super rece de munte. Am gasit si doua scoici in parau. Va spun sincer ca, pana atunci, nici nu stiam ca si in rauri sunt scoici. Stupid me!





Ajunsi la lacul Vidra ne-am oprit sa admiram peisajul si sa ne pozam. Am urcat apoi in "statiunea"care era pe un deal, dar care era compusa din cladiri mari neterminate sau abandonate. Am gasit printre aceste cladiri fantoma niste vile, dar nu ne-a placut peisajul dezolant din jur, asa ca nici nu ne-am mai interesat cum sta treaba. Am mers apoi pana la baraj, de unde privelistea era feerica.




De aici am ajuns la Obarsia Lotrului unde am gasit un camping cu casute, ne-am cazat si am mancat o ciorba. Dupa ce ne-am instalat in casute, ne-am plimbat putin prin zona si am facut un picnic pe malul raului.









Ziua urmatoare ne-am indreptat cu regret spre casa. Am intrat putin pe Transalpina, ne-am mai oprit la Lacul Oasa si apoi la Lacul Tau. La Alba Iulia ne-am intalnit cu o prietena care s-a mutat acolo de cativa ani, am fost la o pizza si apoi ne-am plimbat putin prin cetate.








Ne-am intors apoi acasa gandindu-ne ca ar fi trebuit sa ne mai pierdem macar inca vreo 2 saptamani pe drum.