30 septembrie 2012

Ce se ascunde in plasuta Oasap si ultimele noutati!

Stiu ca am lipsit cam mult iarasi dar am avut o gramada de treaba si multe drumuri saptamana asta. Sambata viitoare o sa merg la o nunta, deci si saptamana viitoare o sa fiu cam ocupata, dar sper sa va arat cu ocazia asta un outfit de nunta.

Azi am avut o zi plina, iar cea mai buna metoda de relaxare este o postare pe blog. Am zis ca este cazul sa va arat un produs din plasuta Oasap pe care v-am aratat-o pe facebook. Este vorba de acesti papucei de casa super sweet, super caldurosi si super comozi. Stiu ca in ulima vreme ati citit multe nemultumiri in blogosfera legate de Oasap, dar eu se pare ca sunt norocoasa deocamdata. 







Ii gasiti aici pe mai multe culori.

Va mai spun ca in plasuta se mai gasesc alte 2 articole vestimentare pe care sper sa ma timp ca vi le prezint cat mai curand.

Inainte de a va transmite pupici vreau sa va mai spun ca m-am tuns si poze o sa va arat intr-o postare viitoare.