10 septembrie 2012

NOTD: Lacuri de unghii de la Primark! (1)

In postare aceasta va aratam cateva cosmetice primite din Spania si pentru ca v-ati manifestat interesul fata de ele, am zis sa vi le prezint pe rand. Azi incep cu lacuri de unghii caci pe ele le-am incercat prima data. Daca nu va mai amintiti, cutiuta in care vin arata cam asa:




Eu o ador si o sa o folosesc pentru a depozita bijuterii in ea. Lacurile sunt destul de mici, desi in poze par altfel. Au 6 ml fiecare.

Primul pe care l-am incercat a fost cel nude, care se numeste Bare. Eu nu prea am oje nude, asa ca am fost tare curioasa de el.


Pe unghii arata cam asa:




Lacul s-a intins foarte usor si frumos pe unghii. In ciuda pensulei scurte, nu am avut probleme cu aplicarea lui. Are un luciu foarte frumos si nuanta imi place tare mult. Din pacate, cand am aplicat top coatul Yves Rocher oja a facut unele bule, habar n-am de ce. A rezistat foarte bine pe unghii 3 zile, timp in care am spalat si vase (nu ca oja de la Sephora care a doua zi sarise de pe varfuri fara sa lucrez nimic). Probabil mai rezista, dar i-am facut unghiile mamei si cand i-am dat jos lacul cu acetona am dat si din lacul meu jos, asa ca am sters unghiile nerabdatoare sa incerc alta culoare din cutiuta.

Urmatoarea culoare care m-a tentat a fost cea movalie, care poarta numele Posy. A fost alegerea ideala, caci a trebuit sa imi tai unghiile si arata bestial pe unghii scurte.


Din pacate, nu stiu cum am reusit sa imi pun lac in par, asa ca, inainte sa se usuce de tot lacul, am incercat sa il indepartez cu o discheta demachianta imbibata in acetona si am reusit sa imi fac urme pe unghii. Bineineles ca nu am avut rabdare sa refac manichiura, asa ca in unele poze o sa observati anumite imprimeuri pe unghii.




La fel ca si la nuanta anterioara, nu am avut probleme cu aplicarea si nici nu au mai aparut bule la aplicarea top coat-ului. Acum daca ma gandesc bine, la ceea nude am aplicat top coat-ul dupa cateva ore, caci doar atunci am avut acces la el, iar la aceasta imediat dupa aplicarea celor doua straturi, dar nu stiu daca asta a influentat. Apropo, sa stiti ca oja arata perfect de la primul strat, doar ca eu a aplicat 2 straturi gandindu-ma ca o sa reziste mai mult. Oja aceasta a fost binevenita caci mai am o singura oja mov inchis in colectie, dar nici pe departe asa frumoasa ca aceasta.

Aseara cand am aplicat oja eram dezamagita ca se vedea un rosu inchis la lumina becului, iar eu mi-o aminteam mov in sticluta. Apoi, la lumina neonului din bucatarie, am vazut mov si am fost tare incantata de culoare. Dimineata, la lumina naturala culoara era cea de la lumina neonului, lucru care ma incanta.

Pentru ca deja a iesit o postare lunga si nu vreau sa va plictisesc, o sa urmeze partea a doua in care o sa va prezint celelalte doua oje. Tot acolo o sa va spun si partea negativa a acestor oje.