5 decembrie 2012

Random: Viata in ultima vreme!

Dragelor am terminat, in sfarsit, cu renovatul. Azi trebuie sa mai primesc ceva mobila si apoi pot sa finalizez curatenia. Imi pare tare rau ca am postat asa rar in ultima vreme, dar cu casa intoarsa pe dos nu gaseam nimic, iar mai apoi am devenita foarte stresata astfel incat nici nu se punea problema de scris pe blog. Nu aveam cum sa imi pastrez calmul cand o renovare de 2-3 saptamani s-a transformat in una de aproape 2 luni. Pe cand credeam totul terminat tot aparea cate ceva, ba curgea apa la baie, ba nu a iesit zugraveala in camera si tot asa. Bine ca s-a terminat! Singurele momente de liniste erau in weekenduri cand ma simteam rasfatata de prietenul meu cu diverse bunatati, ca cea de mai jos:




De cumparaturi nu s-a mai pus problema, mi-am luat doar ghetutele pe care le-ati vazut aici, si pe care le ador. Cred ca o sa le folosesc toata iarna, nu doar la inceput de iarna cum planuiam. Sunt foarte comode si foarte calduroase. In plus, sunt perfecte pentru condus. Da, m-am apucat de condus. Am permis de pe la 18 ani dar am condus foarte putin atunci si apoi am renuntat. Am zis ca e cazul sa ma reapuc acuma ca am masina in garaj. Inca mai fac gafe, dar repetitia e mama invataturii. Ce parere aveti de "buburuza mea verde"?


Pe langa ghetute intr-o zi am vazut manusile de mai jos si nu le-am putut rezista. Le-am si vazut asortate cu paltonasul meu rosu. Seamana tare bine cu niste manusi la care tot ravneam in primii ani de facultate, dar care erau prea scumpe pentru bugetul meu. 


Saptamana trecuta am facut si o vizita la tara. Ma bucur ca am fost pentru ca acum a inceput sa ninga si cine stie cand o sa mai ajung pe acolo daca se inzapezeste drumul.


Acum mai trebuie doar sa termin curatania si apoi sper sa revin la activitatea mea pe blog. Referitor la asta, m-am gandit sa incep de saptamana viitoare rubrica "Week in photos" pentru ca eu o citesc cu placere pe alte bloguri si poate sunt si altele carora le-ar placea sa o vada pe blogul meu. Cu aceasta ocazie o sa postez in fiecare luni, deci o sa incerc sa vad cum merge.

Voi ce ati mai facut? Sunteti fericite ca ninge?