10 decembrie 2012

Saptamana in imagini (1)!

Buna dragelor, dupa cum va spuneam postarea treacuta, de azi initiez si eu rubrica "week in photos". Am vrut sa o postez inca de dimineata, dar abia seara am ajuns acasa. Nu stiu daca v-am mai spus, dar eu in weekenduri sunt mai mult plecata si cam fara acces la internet. Acestea fiind spuse, va las cu pozele si cateva cuvinte.

 Luni surioara mea m-a rasfatat cu aceste ciuperci umplute delicioase. Yammy...


Marti a venit deja mosul la fetele cuminti.

 Miercuri mi-am luat energia pentru curatenie din aceste bomboane delicioase. Le recomand mai ales iubitoarelor de caramel.

 Joi am scos paltonasul meu rosu de la naftalina. Iarna si-a intrat complet in drepturi.

Vineri am gatit cu prietenul meu bunatatea de mai sus. Bineinteles ca eu am fost doar ajutorul de bucatar.


Sambata seara am petrecut cateva ore bune jucand Anti-Monopoly. Foarte interesant jocul, nu cred ca o sa ne plictisim repede de el.

Orice duminica frumoasa incepe cu o cafea buna si un peisaj de iarna pe masura.

Saptamana voastra cum a fost?