5 ianuarie 2013

Preferatele anului 2012!

Se pare ca prima mea postare din 2013 o sa fie despre anul 2012. Ciudat, nu? Am observat ca postarile despre preferatele anului 2012 sunt destul de populare prin blogosfera si mi-am zis"Diana, tu si asa nu faci preferatele lunii, review-uri ai destul de putine, poate vor fetele sa vada ce produse iti plac". De aici, a mai fost doar un pas pana la postarea aceasta. Sper sa o gasiti utila sau, daca nu, cel putin interesanta.

Pentru corp pot sa spun ca produsul meu preferat e untul de corp de la Thai Spa, am avut si cu vanilie dar acesta cu pepene imi place mai mult.



Crema de fata Apivita pentru ten uscat a fost preferata mea din cele incercate anul acesta, dar inca o mai caut pe "the one". Cine stie? Poate se ascunde in coletul care e pe drum....abia astept.

 Fara doar si poate, demachiantul meu preferat a fost Liz Earle Cleanse&Polish. Am spus tot ce era de spus despre el aici.


 Ma tot intreb cum am trait pana acuma fara demachiantul bifazic pentru ochi de la Farmec? Imi face viata mult mai usoara.

La capitolul par nu sunt foarte pretentioasa, dar cand vreau putina stralucire folosesc Cherastille Shine de la Oyster.

Un produs care m-a surprins placut a fost aceasta masca exfolianta de la Apivita Express beauty with olive. Este singurul produs cu particule abrazive care mi-a placut, restul ma iritau sau nu le vedeam efectele.

 Pentru acnee Brevoxylul si-a facut destul de bine treaba.

 Vopseaua mea preferata a fost, si cred ca va ramane mult timp, cea de la Bess.

Daca nu foloseam fonduri de ten decat la ocazii speciale, pentru ca nu ma multumeau deloc, de cand cu acest BB Cream e o adevarata placere sa aplic altceva pe fata, inafara de crema. Review aici.

Ca si blush cel mai mult imi place Pudra mosaic de la NYX.
 Corectorul meu preferat a fost cel de la Essence Forget it! Mai am vreo 3 corectoare dar tot pe acesta il folosesc.

 Gel eyelinerul preferat a fost tot de la Essence.

 Multa vreme am cautat un creion maro care sa nu fie rosiatic, iar cel de la Essence e exact ce am nevoie. Face toti banii!

 Nu am prea folosit farduri, dar cand am facut-o am intins intotdeauna mana dupa Sleek Au Naturel.

 Rujul de la Gosh nu il am de multa vreme dar imi place tare mult. O sa urmeze un review curand.


 E greu sa aleg o oja preferata, poate cel mai greu, asa ca am ales nuanta de rosu preferata, care este de la  Flormar din gama Supershine.

Pentru igiena intima am avut un preferat care castiga detastat, Multi-Gyn. Din pacate, s-a terminat si pretul am indeamna sa ma indrept spre altceva. Imi recomandati ceva?

Ce parere aveti de preferatele mele?Avem ceva preferinte comune?