14 ianuarie 2013

Saptamana in imagini (5)!

Ce repede trec saptamaniile astea, lunea vine asa repede. Deocamdata ma bucur ca reusesc sa ma tin de acest tip de postari si sper sa va placa. Ia sa vedem cum a fost saptamana asta.

M-am delectat cu o papara cu moare. In sfarsit, am facut rost de o moare buna care merge cu orice. Un adevarat deliciu!



Un ceai numai bun de iarna. Exact cum scrie pe cutie.

 Am cerut un capuccino in Janis(Clujencele stiu despre ce vorbesc) si l-am primit asa frumos cum il vedeti si voi.

A facut prietenul meu o fripturica sa te lingi pe degete.

Bowling...sa va mai zic ca am si castigat jocul ala? Pana atunci eram total nepriceputa, dar in sala aia nu stiu cum de eram asa priceputa dintr-o data.

Primele cumparaturi de la reduceri nu puteau fi decat cosmetice. Mai multe intr-o postare viitoare.

A doua zi am si folosit unul din produsele din punguta. Sa zicem ca 3 lei a meritat, dar nici un banut in plus.

Saptamana voastra cum a fost?

P.S: As avea iarasi nevoie de ajutorul vostru. De data asta am nevoie de un share la poza aceasta. Bineinteles ca ma gandesc si la o modalitate de a va recompensa pentru ajutor.