11 februarie 2013

Saptamana in imagini (9)!

Azi m-am trezit tare devreme si cam bolnavioara, dar deja ma simt mai bine, asa ca e timpul pentru "saptamana in imagini".

Surioara mea se marita in vara si deja au inceput pregatirile. Abia astept sa vina luna septembrie.


Saptamana trecuta am tot avut pofta de ceva dulce, asta desi nu sunt mare fan dulciuri. Am mancat la Milka la greu, bine ca mi-a trecut ca daca o tineam tot asa o dadeam in diabet.

Am facut cu surioara doua tavi de pizza gigantice si am mancat numai din ea pana s-a terminat. A fost delicioasa!

Sertarul meu cu accesorii de par, am umblat prin el pentru o postare pe care sper sa o finalizez cat de curand.

Am fost cu prietenul meu la un interviu si pana la proba practica ne-am oprit la o cofetarie micuta si cocheta unde, printre altele, am savurat primul meu ceai cu aroma de caramel. Ma asteptam sa fie mai intensa aroma, dar a fost bun si asa. Mi-a placut ca, in loc de eternele pliculete cu zahar, am primit un pliculet cu miere.

Pregateam si aici poze pentru o viitoare postare. Am facut vreo 125 de poze si abia in vreo 2 am iesit decent. Nu stiu daca v-am mai spus dar nu sunt fotogenica deloc. Din aceasta cauza nu prea vedeti poze cu mine pe blog.

Am inaugurat colierul pe care l-am ridicat saptamana trecuta de la vamala. V-am mai spus ca trebuia sa fie alta culoare, dar am zis sa il folosesc si asa. Mihaela mi-a dat o idee sa ii schimb culoarea, dar inca ma gandesc ce culoare sa il fac.

Saptamana voastra cum a fost?