14 martie 2013

Mici cadouri de inceput de primavara!

Dragelor, azi o sa va arat ce am primit eu de 8 martie. Bineinteles ca m-am cadorisit si singura. Cand am vazut blogsale-ul de aici nu am putut rezista tentatiei. Am fost foarte cuminte in ultima vreme si nu am mai cumparat cosmetice demult asa ca meritam sa ma rasfat cu ceva in luna femeii.



Prietenul meu mi-a daruit un kit pentru curatarea laptopului. Cred ca i-am spus de prea multe ori ca laptopul si cremele sunt cele mai importante bunuri materiale pentru mine si a bagat la cap.


Acesta arata cum vedeti mai sus si contine o perie, buretel, huse de schimb pentru buretel, o mica sticluta cu pompita pentru lichidul de curatare si rezerva pentru lichidul de curatare. Le vedeti mai bine mai jos.


Am mai primit si aceasta bratara martisor pe care v-am mai aratat-o in postarea saptamana in imagini.


De la blogsale-ul de care va spuneam mai sus m-am cadorisit cu cateva produse Mineral Hygienics:fond de ten, pudra, bronzer. Abia astept sa le incerc.


Mi-am mai luat si o crema pentru indreptarea parului  TRESemme. Am mai auzit de aceasta firma de produse de par si eram foarte curioasa sa incerc ceva de la ei si mi s-a ivit acum ocazia.


Delia a fost foarte draguta si mi-a mai pus in pachet un gloss Beauty Uk care arata foarte bine si pe care abia astept sa il incerc. Nu am mai folosit nimic de la aceasta firma si sunt chiar curioasa.


Adevarata surpriza a venit azi cand Andreea m-a anuntat ca am castigat la giveaway-ul ei un martisor Matrix. Am fost super incantata si abia astept sa primesc produsele. Am avut un inceput de saptamana cam zbuciumat dar, deocamdata, sfarsitul lui se anunta bun, in ciuda vremii de afara.


P.S. 1: Doar azi (14 martie) va mai puteti inscrie la giveaway-ul Farmec;
P.S. 2: Puteti sa votati care doriti sa fie urmatoarea postare de pe blog. V-as ruga sa o faceti AICI.