11 martie 2013

Saptamana in imagini (12) !

Deja e timpul de o noua saptamana in imagini.  Timpul parca zboara. De data asta va las cu pozele fara prea multa vorbarie, caci sunt cam grabita:

 Surioara mea a luat Paula, era foarte incantata asa ca am gustat si eu. E chiar bunicica Paula asta!



 Noua mea cana de cafea, e pur si simplu superba. De acum cafeaua de dimineata e si mai placuta.

 Nu sunt deloc bucatareasa, dar uneori mai fac si eu una alta. De data asta mi-a iesit tare buna mancarica asta.

 Joi a inceput prost. Mi-am spart blush-ul asta superb de la Benecos. Trebuie sa il repar neaparat, stiu ca sunt ceva metode asa ca sunt linistita. Seara am mai spart ceva din baia prietenului meu, a fost pur si simplu una din zilele alea...

 De 8 martie am primit, printre altele, bratarica asta martisor si imi place tare mult.

 Sambata seara am petrecut cu putin gin cu tonic si lamaie si anti-monopoly.

Si el este Tommy, pisicul prietenului meu si cel care m-a traumatizat pe viata cand m-a muscat de talpa. Acum ar vrea el sa fim prieteni dar eu nu si nu....Nu mai pot avea incredere in el deloc.

Saptamana voastra cum a fost?

P.S: Nu uitati de giveaway-ul Farmec.