25 martie 2013

Saptamana in imagini (14)!

Azi o sa fiu foarte scurta caci e tarziu deja si sunt cam obosita. Saptamana asta nu a fost una foarte buna asa ca o sa vedeti mai mult produse in poze.

 Luni am primit premiul castigat pe blogul Andreei. Bucurie mare pe capul meu!



In ciuda vremii de afara eu m-am pregatit de primavara si am scos protectia solara la inaintare. Sa va mai spun ca apoi vineri a ninis?

Am ajutat-o pe vara-mea la info. Vai au trecut secole de cand am fost si eu in clasa a noua si imi dadea informatica batai de cap.

 Daca intr-o postare v-am aratat blush-ul meu crapat, acum l-am reparat si am zis sa va arat de frumos e acum. A fost si foarte simplu, a durat 2 minute.

Vineri am ridicat de la vamala bratara asta, printre altele pe care o sa vi le arat intr-o postare viitoare.

 Doua produse de foarte mare ajutor pentru mine.

Biscuiti foarte buni, cu o parte de cioco. Yammy.

Saptamana voastra cum a fost?