8 aprilie 2013

Saptamana in imagini (16)!

Din nou luni, deci e timpul pentru saptamana in imagini. Postarea asta ma face mereu sa constientizez cat de repede trece timpul...

Cred ca v-am mai spus ca nu sunt o bucatareasa desavarsita, dar chiftelutele astea mi-au iesit delicios. Cu sos de rosii sunt combinatia perfecta!

Am folosit kitul pentru curatarea laptop-ului pe care vi l-am aratat aici. Foarte frumos s-a curatat si dupa cateva zile inca straluceste de curatenie. Imi place!



Mi-am tratat tusea, care mi se tragea de la durerea de gat, cu decasept, miere si ceaiuri. Acum sunt aproape ca noua.

Pisicul prietenului meu e o mare figura. M-am prapadit de ras cand l-am vazut cum doarme pe spate.

La lansarea gamei Aqua Treatment am ales sa port acest blush de la Elf, dar nu asa cum v-ati fi asteptat. Pentru ca nu ma multumeste foarte mult ca blush eu l-am folosit pe buze, unde a facut treaba mult mai buna.

O inventie delicioasa de-a prietenului meu.

Am incheiat saptamana cu un film captivant si un milshake de vanilie delicios la Cafenoar.

Saptamana voastra cum a fost?





glee season 2 dvd release date glee season 2 dvd release date us glee season 2 dvd release date australia glee season 2 dvd box set