22 aprilie 2013

Saptamana in imagini (18)!

Dragelor, va urez o saptamana minunata! Saptamana care tocmai a trecut a fost cam asa pentru mine:

Luni am petrecut o seara frumoasa cu o prietena care a venit pentru cateva zile din Germania. De la ea am primit bunatatea de ciocolata de mai sus.



Marti a fost o zi agitata. In urma unui telefon a trebuit sa plec la Cluj si, fiind luata pe nepregatite, am mancat pe fuga aceasta bucata de pizza in masina. Oricum sunt super incantata ca mi-am facut curaj sa conduc prin Cluj la o ora de varf.

 Una din micile mele bucurii sunt coletele. Am ridicat de la posta aceste mici accesorii si abia astept sa le port. Cu acesta ocazie am facut si ceva poze pentru postari dar nu am avut cand sa le si scriu. Am o gramada de postari care isi asteapta randul.

 Nu sunt mare fana ridichi dar intr-o salata merg foarte bine.

 Pentru ca Sigina m-a certat putin ca nu prea pun poze cu mine pe blog m-am gandit sa remediez oarecum situatia. Saptamana asta a fost una calduroasa si eu abia asteptam sa port ochelari de soare. Sunt printre accesorile mele preferate si imi sunt si necesari in zilele insorite.


 Pozele de mai sus le-am facut la bunica la tara. Am respirat aer curat pentru cateva ore.

Eu vroiam sa vad filmul "The call" la cinema dar am ajuns, din greseala, la filmul "Mamaia". A fost dragut si asta dar tot vreau sa vad si "The call". Dupa film am chemat prietenii la cina si am mancat numai bunatati cam nesanatoase.

Si inchei saptamana cu Tommy, motanul covrig!

Saptamana voastra cum a fost?
P.S: Nu uitati de giveaway!
bones season 7 dvd release date bones season 7 dvd release date australia bones season 7 dvd australia bones season 7 dvd release date canada