3 aprilie 2013

TAG: Beauty things I suck at...

Au trecut secole de la ultimul tag, dar uite ca draguta de Laura s-a gandit sa remedieze situatia si mi-a pasat acest tag. E unul tare funny in care trebuie sa va impartasim lucrurile la care nu ne prea pricepem. Cititnd tagurile altor fete m-am simtit mai bine stiind ca nu sunt singura care nu se pricepe la anumite lucruri. Sa vedem deci ce "lipsuri"am eu la beauty!



Hmm...nu stiu tapa parul. Adevarul e ca nici nu mi l-as tapa daca as stii, dar uneori prietenele imi cer sa le tapez si eu habar n-am. De fapt cred ca mi-e mila de par si nu il agresez destul de tare cu piaptanul astfel incat sa stea teapan. Nici buclele cu placa nu imi ies...

La machiajul ochiilor am cele mai multe probleme. Adevarul e ca nici pleopele mele cazute nu ma ajuta foarte mult. Asadar...nu sunt niciodata multumita de felul cu blenduiesc culorile, daca pun mai mult de o culoare pe pleoapa niciodata nu reusesc sa ma fac la ambii ochi identic. Codita de tus imi da mari batai de cap, avand pleopele cazute ma trezesc ca deschid ochii si codita nu mai e. Doua, trei straturi de rimel? N-am nici cea ma vaga idee cum reusesc unele sa foloseasca mai mult de un strat de rimel si sa arate decent genele. La mine nu vrea dom'le nicicum.

Nici la counturarea fetei nu stau mai bine. Teorie stiu dar practica ne omoara...

Si pentru ca frumusete vine din interior am si aici cateva (multe)) lipsuri: beau prea putina apa intr-o zi, mananc cam putin fructe, cam sar peste micul dejun (acuma lucrez sa remediez asta), mananc cam multe mezeluri si lista poate continua.

Pedichiura imi da batai de cap, asa ca aici rezum totul la datul unghiilor cu oja.

Cred ca cam atat, probabil am mai uitat una alta, dar cam astea imi vin acum in minte. Voi va regasiti in cele de mai sus?



glee season 3 dvd box set glee season 4 dvd release date usa glee season 4 dvd release date uk glee season 4 dvd australia