15 mai 2013

Cateva cuvinte despre Bornprreystore powder puff!

Cand am avut ocazia sa imi aleg cateva produse de pe bornprettystore.com, buretelul despre care o sa va povestesc azi a fost prima mea alegere. Cu numele lui complet pe site Pro Bottle Gourd Sponge Flawless Foundation Beauty Makeup Powder Puff Blender, acesta m-a dus instant cu gandul la celebrul beauty blender. Eu fiind mereu in cautarea de metode eficiente de aplicare a fondurilor de ten cremoase, nu am putut sa rezist in fata acestui buretel. Dupa ce ajunsesem la concluzia ca cea mai potrivita metoda pentru mine, in ceea ce priveste aplicarea fondului de ten, este intinderea lui cu degetele, powder puff a reusit sa ma faca sa imi schimb parerea.



Am mai incercat si buretelele clasice pentru aplicarea fondului de ten, dar nu m-au multumit. Spre deosebire de ele, powder puff ofera un aspect mult mai natural tenului. Aplicarea fondului de ten este foarte rapida cu acest buretel, mai rapida decat cu orice altceva am incercat eu pana acum. Forma lui imi permite sa il tin foarte bine in mana, iar cu partea ascutita reusesc sa aplic produs si in zonele mai putin accesibile.

Trebuie sa recunosc ca sfaturile Simonei m-au ajutat foarte mult sa merg la sigur cand am inceput sa-l folosesc. Astfel, l-am umezit sub jetul de apa de la robinet, l-am stors si apoi am aplicat fondul de ten prin tatonare, exact cum puteti observa in colajul de mai jos:


Dupa folosire, buretelul ramane patat dar pe mine nu ma deranjeaza deloc acest lucru. 


Il folosesc deja de cateva saptamani si imi place tare mult. Este cu siguranta varianta optima pentru aplicare fondului de ten, BB cream-ului, pentru mine. Cu siguranta o sa imi iau unul nou dupa ce acesta nu o sa-si mai indeplineasca obligatiile.

Daca va tenteaza, produsul il gasiti aici, la pretul de 3,30$, transport gratuit si, daca folositi codul VBJ61 aveti o reducere de 10% pe site.

Ati incercat vreun produs de genul? Ce parere v-a lasat?


ncis season 9 dvd box set ncis season 9 dvd best buy ncis season 9 dvd australia ncis season 9 dvd release uk