24 mai 2013

Cum mi s-a parut Schwarzkopf BlondMe Illumi Lights Shampoo!

Cred ca v-am mai spus ca la geluri de dus si sampoane nu sunt pretentioasa. Tocmai de aceea acestea se schimba frecvent la mine in baie. Se mai intampla sa revin la anumite geluri de dus sau sampoane, dar total intamplator si, bineinteles, daca nu am avut experiente neplacute cu ele in trecut. Am incercat, asadar, multe sampoane din supermarketuri si, inafara de Wash&Go, nu am avut probleme cu ele, desi scalpul meu e destul de sensibil.

Desi sunt blonda de vreo 2 ani de zile, pana acum nu m-am gandit sa folosesc un produs special pentru parul blond. Acum cateva luni am avut ocazia sa incerc un produs destinat ingrijirii acestui tip de par si astfel am ajuns sa folosesc Schwarzkopf BlondMe Illumi Lights (click pe denumire pentru a vedea ce promite acest sampon).



De la exterior spre interior, imi place la acest sampon faptul ca eticheta de pe ambalaj este rezistenta la apa. V-am mai spus ca detest la produsele care vin in contact cu apa sa li se faca etichetele cocolase si sa o ia la vale. Sistemul de dozare e pur si simplu perfect pentru mine, mi-ar placea sa fie toate sampoanele asa. Apesi pe capac si acesta se ridica intr-o parte si astfel dozezi foarte fain produsul.


Samponul are o consistenta lichida si este transparent dar cu mici particule stralucitoare. E prima data cand vad aceste particule intr-un sampon. 


La contactul cu apa face spuma putina si foarte fina. Mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc cu asta,  dar dupa ce s-a terminat mi-am dat seama ca m-a tinut destul de mult, desi l-am folosit in tandem cu surioara mea.

Eu as zice ca e un sampon bun pentru scalpurile delicate deoarece ofera o curatire blanda si nu mi-a cauzat nici un fel de probleme.

Intamplarea a facut sa ma vopsesc exact inainte de a incepe sa folosesc acest sampon, deci pot sa va spun ca am sesisat o usoara stralucire a blondului meu, chiar si la saptamani bune de la vopsire. De obicei, dupa cateva luni, blondul meu parca isi pierde din stralucire, dar cu acest sampon  acest proces s-a mai incetinit putin. Puteti observa cum arata parul meu blond in poza de mai jos.


Ingrediente: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Cocoamphodiacetate, Sodium Chloride. Citric Acid, Polyquaternium-10, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, PEG-12- Methyl Glucose Dioleate, Parfum, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Salicyliv Acid, Panthenol, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Pantolactone, Benzophenone-4, Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Hydrlyzed Wheat Protein, Citronellol, Propylene Glycol, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Limononene, Benzyl Alcohol, Hydrolyzed Keratin, Mica, Hydrolyzed Silk, Sericin, CI77891, CI 77491.

Ca o concluzie pot sa va spun ca consider acest produs unul bun, dar nu m-a impresionat intr-atat incat sa il cumpar, la acest fapt contribuind, cu siguranta, si pretul. Samponul il gasiti aici, la pretul de 66.78 lei.

Voi sunteti pretentioase cand vine vorba de sampon? Care e preferatul vostru?

one tree hill season 9 dvd extras one tree hill season 9 dvd australia one tree hill season 9 dvd release date australia one tree hill season 9 dvd release date uk