29 mai 2013

NOTD: Golden rose Joly Jewells nr. 116!

A trecut ceva vreme de la ultimul NOTD deoarece o lunga perioada nu am folosit oja. Nu stiu ce m-a apucat, dar asa a stat treaba. Incet, incet, incep sa imi revin si azi am un chef nebun de o manichiura lacuita. Am oja asta Joly Jewells de cateva luni deja si am folosit-o doar odata. Imi place foarte mult, dar indepartarea ei e un adevarat chin. Cu siguranta, o sa o folosesc doar la ocazii speciale. Sa va arat si voua cum arata pe unghiutele mele, care erau scurte atunci:








Am folosit baza de la Flormar, o alta oja rosie Flormar si apoi oja Golden Rose intr-un strat destul de gros. Nu am avut top coat-ul cu mine asa ca nu am aplicat nimic peste. Au fost oricum destule straturi de oja, astfel incat, inca de a doua zi, au inceput sa vina jos de pe varfurile unghiilor. Probabil cu un top coat rezista mai bine si, cu siguranta, pe unghii putin mai lungi ar fi aratat mai bine, desi nu arata rau nici pe unghii scurte.

(urmele de pe capacul ojei sunt de la dintisorii mei, m-am chinuit sa o deschid fara sa-mi stric stratul de lac)

Pe voi va tenteaza ojele din aceasa gama? Aveti vreo oja Joly Jewells?






dexter seasons 1-7 dvd box set one tree hill season 8 dvd box set one tree hill season 8 dvd release date australia one tree hill season 8 dvd release date