22 mai 2013

Outfit: Out with the girls!

A trecut ceva (multa) vreme de la ultimul outfit, cred ca nu am mai facut unul de prin iarna. Eu as face mai multe astfel de postari pentru ca sfaturile voastre imi sunt de mare ajutor, dar intampin o serie de probleme tehnice: aparat foto prea putin performant,  lipsa fotografului sau gasirea unuia cu prea putina rabdare si un "model" total nefotogenic.  Cand reusesc totusi sa trec peste aceste probleme, fac cu placere acest tip de postari. 

Tinuta de azi am purtat-o duminica la o intalnirea cu fetele si a fost foarte comoda, cu exceptia sandalelor, dar mi-am luat perinite si am rezolvat si aceasta problema.

Maieu: aici, pantaloni: OVS Factory,  sandale, sacou: aici, colier: aici, bratari, geanta: random, cercei:aici.




Cateva detalii ale tinutei, colierul meu de la Choies a completat foarte frumos tinuta si a fost elementul central, alaturi de sandale.

Bineinteles ca prietenul meu nu m-a zis ca sta sucita cureaua de la gentuta si cand am observat era deja prea tarziu.



Spre seara, cand s-a racit putin aerul, am adaugat si un sacou.


Ce parere aveti de tinuta mea? Ce ati schimba, adauga la ea?





one tree hill season 9 dvd extras one tree hill season 9 dvd australia one tree hill season 9 dvd release date australia one tree hill season 9 dvd release date uk