13 mai 2013

Saptamana in imagini (20)!

Saptamana trecuta nu am facut saptamana in imagini deoarece programul meu s-a dereglat putin, datorita sarbatorilor. Saptamana asta revin cu rubrica saptamanala si sper sa nu ma abat prea des de la ea.

Am inceput saptamana cu un mic dejun delicios si tipic perioadei, drob de miel. Am papat doar o feliuta cu o gramada de rosii, rosii cam fara gust. Abia astept rosile de gradina!



Marti nepotica prietenului meu a implinit un anisor. Mamica ei i-a facut un tort foarte frumos si gustos.

M-am gandit sa pun toate mostrele si produsele travel size la un loc, intr-o cutiuta. Acum ca ma gandesc bine mai am cateva mostre care trebuie adaugate cutiutei. Mi-s foarte dragi toate si nu imi vine deloc sa ma apuc sa le folosessc.

Nu stiu daca v-am mai spus dar, aranjatul in dulap, calcatul si spalatul geamurilor sunt cateva dintre activitatile cele mai neplacute pentru mine. Ei bine, saptamana trecuta am facut permutari prin dulapuri si am scos la inaintare hainele de vara. Normal ca trebuit sa imi calc toate tricourile, maieurile, fustitele desi sunt foarte sigura ca le-am calcat si cand mi-am scos hainele groase la inaintare. Asta e, macar am scapat de o grija!

M-am racorit cu shake-uri de banane, pur si simplu se ia o banana coapta bine se face cu blenderul se adauga lapte de la friger peste si e perfect!

Sambata a fost zi de vizite. La vara mea am gasit acest fotoliu foarte ciudat dar extrem de comod. Dupa ce mi-am pus fundul pe el mai ca as fi tras un pui de somn acolo.  Eram treaza de peste 24 de ore, deci eu zic ca imi puteam permite luxul. Apropo...weekendul acesta am fost treaza mai mult de 36 de ore, cred ca mi-am batut recordul. Chiar, al vostru care este? Interesant e ca abia azi sunt asa un pic zombi.

Mi-am facut si eu unghiile dupa mult mult timp. Am adaugat si niste bratari si am o mana tare varatica, zic eu!

Saptamana voastra cum a fost?

ncis season 9 dvd release date australia ncis season 10 dvd box set ncis season 10 dvd release date us ncis season 10 dvd release date australia