10 mai 2013

Tag day: Super sweet blog award!

Am primit acest tag de la Andreea, Deebi si  Ramy, carora le multumesc! Ma bucur ca v-ati gandit la mine!
Pentru ca le-am nominalizat deja pe fete o sa trec la intrebarile propriu-zise.

1. Biscuiţi sau tort?
Sincer eu nu sunt fana dulciurilor, da am momente cand ma apuca. Intre cele doua as alege totusi tort.



2. Ciocolată sau vanilie?

Vanilie, preferata mea dintotdeauna.


3. Care este desertul tău preferat?
Fara doar si poate, inghetata!


4. Când ai super poftă de dulciuri?
Eh nu stiu, ma apuca cateodata subit si fara motiv.


5. Dacă ai avea un nickname dulce care ar fi?
N-am nici o idee...nu cred ca s-ar gandi cineva ca mi s-a potrivi un nickname dulce...


Si draga de Ela mi-a oferit "the versatile blog award". Am mai spus eu lucruri despre mine acum ceva timp dar o sa incer sa mai gasesc inca 7 lucruri, desi e tare dificil sa vorbesti despre tine.
1. In ultima vreme am fost obsedata de" Criminal Minds", am petrecut zilele urmarind serialul;
2. Mi-ar placea ca in vara sa ajung in Delta, dar nu stiu cate sanse am sa si reusesc;
3. Surioara mea se marita in septembrie si abia astept evenimentul;
4. De anul acesta am inceput sa conduc desi permis am de la 18 ani, deci de cativa (multi) anisori;
5. Singurul joc pe care il joc, si l-am jucat, pe facebook e Criminal Case (v-am spus cred ca vroiam sa ma faca politista cand eram mai mica);
6. Nu am fost niciodata cu trenul;
7. Nu am fost niciodata internata in spital;

Greu a fost sa ma gandesc ce sa scriu despre mine, noroc ca m-a ajutat si iubitul cu idei.  Nu o sa taguiesc pe nimeni ca am vazut ca multe ati facut deja tagul.




ncis season 10 dvd for sale ncis season 10 dvd australia ncis season 10 dvd uk ncis season 1-7 box set