13 iunie 2013

NOTD: Manichiura in 2 culori!

Cand v-am aratat manichiura aceasta in postarea "saptamana in imagini" v-ati aratat interesate de mai multe poze, asa ca azi m-am mobilizat si va fac pe plac.

Va spuneam in ultima postare de tip NOTD ca am avut o perioada destul de lunga in care nu am avut dispozitia necesara sa imi colorez unghiile. Ei bine, aceasta perioada a cam trecut si intr-una din zile am avut chef de ceva mai mult decat o simpla culoare pe unghii. Ce a iesit puteti vedea mai jos.







Mie mi-a placut foarte mult rezultatul si m-am simtit foarte bine cu unghiutele mele colorate. Pentru a ajunge la acest rezultat am folosit o oja de la Rimmel, pe care o am de cativa ani deja si care inca e perfect functionala,  o oja Sephora si bilutele de la kkcenterhk.


Biluetele le gasiti aici, la pretul de 4,23$, eu am avut produsul in varianta mostra, iar daca folositi codul dia aveti o reducere de 10%.

Cum vi se par unghiutele mele?




dexter season 5 dvd best buy dexter season 5 dvd release date australia dexter season 5 dvd release date uk dexter season 5 dvd release date