26 iunie 2013

Pe ce am mai dat banii si ce am mai primit!

Pfiu...ma chinui de ieri sa scriu postarea asta. Ieri am incercat sa fac pozele care imi lipseau si la un moment dat s-a innorat si nu puteam face nicicum pozele fara blit. Am zis ca o las pe azi. Azi era innorat de dimineata. Pe cand am prins ceva soare si pozam la greu, mi s-a descarcat aparatul dupa 3 poze. L-am pus la incarcat putin si am facut repede poze la ce imi ramasese. Ulima poza oricum am facut-o cu blit, ca iarasi m-a parasit soarele.

De la ultima postare de acest gen am fost cuminte si nu am luat multe lucruri. La cosmetice sunt cat se poate de cumpatata, dar tot am pacatuit putintel. 

De la Beauty Forum Cluj nu m-am putut intoarce cu mana goala. Mi-am luat baza pentru ochi de la Malu Wilz si, de la standul Inglot, mi-am luat o pudra. Nu era necesara, dar m-am indragostit de ea dupa ce mi-am bagat degetele prin testere.


De pe Bornprettystore mi-am ales oja asta care isi schimba culoarea in functie de temperatura si adezivul pentru gene false. M-a lovit si pe mine curiozitatea cum mi-ar sta cu gene false, asa ca m-am gandit sa incep cu adezivul.

Luciul acesta cu oglinda incorporata l-am primit si mie imi place. Am tot cautat pe net sa vad ce firma e deoarece imi pare cunoscut conceptul. Voi aveti vreo idee?

De la mama prietenului meu am primit un parfum si o curelusa tare draguta.

De la Remington am primit acest ondulator. Abia astept sa il incerc sa vad daca imi rezista buclele. O sa revin cu impresii.

Mi-am imbunatatit cutiuta si cu cateva accesorii. De pe Romwe am luat: 




Bratarica e luata de la Kaufland si cerceii de la un magazin de cartier.

Mi-am luat ceva papucei.

Si cateva hainute de pe Romwe.
Fustita asta mi-e tare draga. E cea mai scurta pe care o am, dar e extrem de comoda. Are pe dedesupt pantaloniasi din acelasi material ,deci ma simt in siguranta purtand-o. Va spun sincer ca initial crezusem ca e o fusta pantaloni.

Fustita am luat-o pentru surioara mea. E tare frumoasa si comoda, din cate zice ea.

Pantalonii astia arata tare bine pe tine dar, din pacate, imi sunt mici in talie. Nu stiu cum sunt croiti ca si finuta mele de 15 ani a intampinat aceasi problema.

Rochita v-am mai aratat-o intr-o postare "Saptamana in imagini". Imi place la nebunie culoarea si forma ei. E singura rochita, fustita asimetrica din garderoba.



Camasuta am ochit-o demult dar nu stiu de ce intotdeauna puneam altceva in cosul de cumparaturi. Cand am vazut-o la reducere, am zis ca este cazul sa o iau. Imi place la nebunie!

Am fost destul de economa, noroc cu creditul de la Romwe care imi mai domoleste cheful de achizitionat hainute din magazine.


true blood season 1-6 dvd box set sons of anarchy seasons 1-3 dvd box set sons of anarchy seasons 1-4 dvd box set sons of anarchy seasons 1-5 dvd box set