3 iunie 2013

Saptamana in imagini (23)!

Nu stiu cum e la voi, dar la mine ploua...iar. Nu stiu cat mai suport vremea asta, zici ca sunt o leguma, nu am chef de nimic. De azi dimineata imi tot fac curaj sa scriu postarea asta si abia acum am reusit. Eh, destul despre vreme, sa trecem la poze.

 Am incercat pentru prima data placinta cu dovleac si a fost chiar tare buna.



 Am gatit cu surioara cate ceva, ea facut cordon bleu-ul si eu salata de cartofi.

Mi-am inceput dimineata cu un shake cu pepene galben, banana, capsuni si laptic.

 Joi seara nu am mai rezistat si am incercat folia aceasta pentru unghii, rezultatul mi-a placut foarte mult dar, din pacate, nici nu mi-am terminat bine manichiura si a trebuit sa plec. Am ajuns la Cluj cu unghiile vraijte, dar mi-am uitat supararea la "The Hangover 3".

 Vineri am ridicat cateva colete de la vamala , unul cu aceasta rochita superba. Apoi am petrecut timp frumos cu Laura, care mi-a gatit faimoasa ei salata. Thank you sweetie!

Si Tommy e un somnoros pe vremea asta, de fapt stai...el e asa tot timpul! Am incercat sa il pozez cu optiunea "ochi de peste" a aparatului.


Duminica a mai iesit soarele pe ici pe colo dar tot a plouat si ziua s-a incheiat intr-o nota mohorata.

Sper ca saptamana aceasta sa avem parte de mai mult soare. Saptamana voastra cum a fost?


dexter season 1-5 dvd box set dexter season 1-6 box set dexter season 1-6 blu ray dexter seasons 1 6 dvd box set