1 iulie 2013

Saptamana in imagini (27)!

Nu o sa ma mai plang ca e prea cald. Vremea mizerabila din ultimele zile m-a facut sa-mi dau seama ca a trecut prima luna de vara si am avut parte de prea putina caldura. Trecand peste asta, se anunta o saptamana putin ciudata pentru ca am ramas singurica. Dupa 25 de ani de locuit cu mai multe persoane e putin ciudat si e abia inceputul.

 Abia am asteptat sa ajung acasa sa-mi scurtez unghiile. Nu stiu de ce, dar nu imi mai plac asa lungi.



 In sfarsit mi-am facut curaj sa-mi fac ordine in sertarul cu cosmetice. Am eu o problema cu ordinea prin sertare si dulapuri.

Am trecut la level 2 din "30 day shred ", mult mai greu, dar imi place din ce in ce mai mult sa fac miscare.

 Surioara mea se marita, iata si invitaiile!

 Flori din gradina buncii!

Am avut si o mica onomastica, asa ca am facut cu prietenul meu un mic tort, pe langa puiul pe sticla cu cartofi, sos de usturoi si salata de varza.

In sfarsit am ajuns si la Marty! Am papat piept de pui cu cartofi si sos de ciuperci, iar prietenul meu o pizza. Mancarea a fost foarte buna.

Saptamana voastra cum a fost?



true blood season 2 dvd box set true blood season 1-3 dvd box set true blood season 1-4 dvd box set true blood season 1-5 dvd box set