15 iulie 2013

Saptamana in imagini (28)!

Va spuneam la ultima postare "Saptamana in imagini" ca am ramas singurica. Ei bine, se pare ca locuit singura nu-mi prieste, ca nu reusesc sa ma mobilizez nicicum sa fiu constanta cu postatul. Pentru ca lunea trecuta nu am reusit sa scriu postarea sapamanala, o sa vedeti saptamana asta mai mult poze, din ultimele doua saptamani.

Am prins cateva zile cu soare asa ca mi-am inugurat noile sandalute. Se asorteaza foarte bine cu oja Benecos. 


Mancarica e facuta de prietenul meu. A facut trei feluri de cartofi langa peste, eu am gustat din toti si mi-am ales ce mi-a placut cel mai mult.

 Am purtat, pentru prima data, camasuta de pe Romwe. Imi place tare mult si mi-am dat seama ca e perfecta pentru zilele caniculare (care deocamadata se lasa asteptate).

 Risotto cu piept de pui, foarte bun!

Vineri seara aveam pofta de ceva dulce, asa ca am iesit in oras, si am papat clatite cu ciocolata si banane!

Asa ca pare ca am 2 oje diferite pe unghii? O sa aflati intr-o postare viitoare daca chiar asa e.

Desertul de duminica a fost pandispan cu piersici si banane. Decoratul e opera prietenului!

 Marti am petrecut o seara intre fete cu verisoara mea. Ciuc cu lamaie e preferata mea, dar pentru ca nu am gasit am luat Ursus. Nu a fost rea ,dar tot Ciuc prefer.

Miercuri am fost cu surioara mea sa impartim invitatii la nunta, dar am facut si o oprire pe un lac unde pescuiau niste prietene de-ale ei.

Joi, inainte de a imparti iarasi invitatii, am facut putin shopping cu surioara. Mi-am luat, in sfarsit, o fusta lunga foarte frumoasa.

Sambata, dupa o noapte nedormita, am fost direct la o nunta. Asta e fata mea de nedormita si arajata in o ora, cu tot cu dus, calcat rochia cautat dupa pantofi si alte cele. Am rezistat foarte bine la nunta, dar duminica am fost cam fara chef de nimic. 

Duminica, desi vreamea nu a tinut cu noi, am iesit la un mic la padure. Am incercat, pentru prima data, si bezelele. Mi-au parut asemanatoare la gust cu crema de zahar ars.

Saptamana voastra cum a fost?