19 august 2013

Saptamana in imiagini (31)!

Am revenit cu poze din ultimele 2 saptamani. Am umblat zi de zi cu aparatul foto dupa mine, dar nu am avut deloc timp de poze.

 De fiecare data cand merg la bunica la tara, trec prin spatele Cheilor Turzii, de data asta am pozat peisajul sa-l vedeti si voi.



 Am primit niste papanasi cu branza, la care le-am adaugat putin gem.

Soacra surorii mele e o mare iubitoare de animale. Se si vede,nu?


A fost ziua prietenului meu in 7 august asa ca in weekend ne-am chefuit.

Petrecerea a durat 2 zile, in ce-a de doua zi relaxandu-ne la o baie in Tarnita. Aici sunt cu frumoasa nepotica a prietenului meu, o papusica!

Weekendul acesta am evadat 2 zile la munte.

 Am baut apa de izvor.

 M-am gandit ce bine se integreaza "Furia mea verde" in peisaj.

 M-am plimbat prin imprejurimi. Bine, am taiat si lemne si am ajuns acasa cu 3 unghii rupte...

Am papat si alune de padure si tare bune au fost.

Saptamaniile voastre cum au fost?