15 august 2013

Ultimele noutati!

Am revenit cu ultimele achitizii, pentru ca fara sa-mi dau seama s-au adunat cateva. Cred ca ati observat ca nu reusesc sa ma mobilizez sa postez constant si probabil ca nici nu o sa reusesc in perioada urmatoare. O sa incerc totusi sa nu mai sar peste postarile saptamanale, sa stiti macar ca inca exist. Pe scurt am fost ocupata cu dus bunica la medic, cumparaturi pentu nunta surioarei, weekendul cu slujba mea, a fost si ziua prietenului meu si ne-am chefuit putin, am mai avut chestii de pus la punct pentru nunta. O sa urmeze o perioada la fel de aglomerata caci urmeaza curatenie, venit parinti din Spania, alte cumparaturi si chestii de pus la punct pentru nunta care se apropie cu repeziciune.

Destul cu vorbaria, sa trecem la obiectul postarii.



Cand mi s-a terminat samponul Matrix, si aveam nevoie urgent de unul nou, am optat pentru Garnier, tot citisem de bine despre el prin blogosfera. Eu am ales varianta cu ulei de argan (Gabriela cand imi scrisesei comentariul in care mi-l recomandai pe cel cu unt de shea si avocado, imi cumparasem deja samponul acesta). Pentru protectia solara am ales Elmiplant si sunt tare multumit de el. Ajunsa intr-un Lild nu m-am putut abtine sa nu incerc si eu acetona de la Cien si pot sa va spun ca e absolut perfecta pentru mine.


 O vara indepartata m-a trimis din America aceste produse. Am fost extrem de incatata, mai ales ca unele sunt firme noi pe care nu avusesm ocazia sa le incerc.


Pentru ca nu am vrut sa ies cu mana goala dintr-un DM , si pentru ca sapunurile lichide erau la reducere, am luat si eu unul. Nu stiu de ce multe fete nu pot iesi cu mana goala din astfel de magazine, eu cumpar doar produse marca proprie sau la oferta, in rest preturile mi se par mai mari ca in alte locuri.

De la reduceri nu am cumparat foarte multe, mai mult m-am axat pe accesorii. Adevarul e ca nici nu am prea avut timp sa hoinaresc prin mall.

Din Accessorize mi-am luat  o pereche de cercelusii si o cordeluta foarte varatica, care mi se potriveste perfect.

Pentru ca am vazut pe blogul Andreei super reducerile la accesoriile din C&A am facut cumva sa ajung si eu in magazin. Era deja dupa-masa si nu mai erau multe, dar tot mi-am ales cercelusii si bratarica de mai sus.

Din H&M am luat acest accesoriu pentru par. Inca nu l-am incercat dar imi place sa stiu ca e acolo.

Mi-am imbogatit si garderoba perioada asta. Bineinteles ca pozele cu hainele pe umeras sunt groaznice, dar alta metoda de pozat nu am gasit deocamdata.



 Hainutele de mai sus sunt primite si sunt absolut superbe, chiar daca in poze nu prea par.

Asta e singura rochita luata de la reduceri. Am luat-o din Stradivarius si abia astept sa o port.  Gentuta e de pe Romwe, dar era asa de mica ca am zis ca sigur nu o port si i-am dat-o surioarei mele. Tot de acolo e si cardiganul de mai jos. Stiti cum se zice, omul gospodar isi face iarna car si vara sanie, asa si eu, ma pregatesc de toamna.


De pe ahaishopping am primit 3 lucrusoare care m-au surprins foarte placut, mai ales ca fiecare a fost din categoria 9.9$ free shipping. O sa revin cu detalii cat de curand.




Voi ati profitat de reduceri?