2 octombrie 2013

NOTD: Accente aurii!

Abia am asteptat sa scap de gelul de pe unghii si sa pot sa-mi fac din nou diverse manichiuri. Prima pe care mi-am facut-o o puteti vedea azi.




Asteptam cu nerabdare sa folosesc folile de pe bornprettystore. Am optat pentru o culoarea tomnatica ca si baza si accente aurii pe mijlocul unghiei.



Din pacate, nu am avut noroc de poze bune. In realitate manichiura era mult mai frumosa, nu se vedeau decat punctuletele aurii, nu si folia transparenta de pe margini. De asemenea, oja arata mai opaca in realitate.




Foliile au rezistat foarte bine, cot la cot cu oja. Din pacate, din cauza bazei folosite (despre care o sa va povestesc curand, sa stiti sa va feriti) dupa vreo 2 zile oja s-a exfoliat de pe unghii. Pur si simplu, s-a dezlipit oja de pe unghii cu tot cu baza. Trebuia sa pozez sa vedeti si voi cum s-a dezlipit perfect, dar nu m-am gandit pe moment.

Daca va plac accentele mele aurii, le gasiti aici. Nu uitati ca folosind codul VBJ61 aveti 10% reducere.

PS: Azi o sa fac listele pentru giveaway si o sa revin cu castigatoarea pana maine cel tarziu.