29 noiembrie 2013

Miroase a iarna, a Craciun, a cadouri....

E atat de frig la mine ca pana si aerul rece imi miroase a iarna si, cand ma gandesc la iarna, ma gandesc imediat la Craciun. Craciunul e o sarbatoare atat de frumoasa! Sunt sigura ca fiecare dintre noi avem amintiri legate de Craciun, fie ca ne amintim prajiturile mamei, stratul de nea, colindele care rasunau pe strada, orasul impodobit de sarbatoare, bradul sau cadourile aduse de Mos. Nu pot sa neg ca eu si surioara mea asteptam cu mare nerabdare cadourile cand eram copii. O bateam la cap pe mama ca vrem sa vina mai repede Mosul, iar tata ne necajea ca Mosul si-a rupt piciorul si nu mai ajunge si pe la noi.

Ei bine, timpul a trecut si, pe langa bucuria primirii cadourilor, s-a adaugat pe lista si bucuria de a fi la randul meu Mos Craciun pentru cei dragi. Imi place sa ofer cadouri reusite, care sa aduca zambetul celor dragi dar nu e intotdeauna usor sa gasesti cadoul potrivit. M-am gandit ca poate unele dintre voi intampinati aceeasi problema si v-as putea fi de ajutor cu cateva propuneri.

Trebuie sa recunosc ca cel mai greu mi-e sa aleg cadouri pentru iubitul meu. Intotdeauna mi s-a parut mult mai dificil sa faci un cadou unui barbat. La femeie exista unele produse cu care nu prea ai cum sa dai gres, dar la barbati inspiratia ma paraseste intotdeauna.

Noroc ca anul acesta magazinul Borealy.ro ne vine in ajutor cu o sectiune speciala pe site "Cadouri de Craciun". Putem astfel sa alegem cadouri pentru barbati si femei de cea mai buna calitate de la branduri cu renume international.

Iata ce mi-a facut mie cu ochiul pentru prietenul meu.



Setul de mai sus mi se pare ideal pentru el deoarece contine un balsam dupa ras Vichy care stiu ca o sa-i fie util, manusile de piele ideale pentru condus si cutia de Rafaello, care trebuie sa recunosc ca e mai mult pentru mine.

Pentru ca suntem amantori de vin, setul acesta mi se pare foarte potrivit. Cu siguranta ar aprecia vinul de calitate, accesorile pentru vin din cutia cocheta si cartea "Vinuri din Romania", din care as citi si eu cu mare drag. 

Tot din categoria vinuri, m-a cucerit si setul cu cele 2 vinuri, datorita cutiei duble de vin de piele. Daca mai tin seama de numele vinurilor "Te iubesc mult", cred ca acesta s-ar potrivi cel mai bine. V-am spus ca de Craciunul acesta noi sarbatorim si 8 ani de relatie?

Bineinteles ca nu am putut sa nu imi aleg ceva si pentru mine. Am dat de un set divin cu ceai si 2 caini dragute foc, care mi-ar face iarna mult mai frumoasa. Nu-i asa ca cutia in forma de carte e chiar deosebita? Eu cred ca as folosi-o tot anul, nu doar in perioada sarbatorilor.


Ce mi se pare iarasi foarte fain la site este faptul ca o sa primim cadourile direct frumos ambalate, ambalajul fiind gratuit si ca putem atasa fiecarui cadou o felicitare cu orice text dorim. 

Voi ati inceput sa va ganditi deja la cadourile de Craciun?