11 noiembrie 2013

OOTD: Peplum!

De cand a aparut moda asta cu peplum mi-am dorit si eu un articol de genul, dar nu stiu cum se face ca abia acum cateva saptamani am pus mana pe tricoul de mai jos. Este si el parte din comanda de pe kurtmann, alaturi de cardiganul pe care l-ati mai vazut intr-o alta postare.

Mie imi place foarte mult culoarea lui. Mi se pare foarte potrivita pentru toamna si materialul este foarte reusit. La fel ca si cardiganul, este si el un articol Stradivarius. Pentru ca era data de 3 noiembrie cand am purtat tricoul prima data, mi-am zis ca e musai sa-l port cu ceva peste si am zis ca cardiganul asta merge destul de bine. 

Cardigan, tricou: aici, pantaloni: Minimum, geanta: Kenvelo,
cerceri: SIX, botine: random





Am plecat de acasa si cu un colier la gat, dar mi s-a parut ca nu se prea potrivea asa ca intre timp am renuntat la el.

Tricoul nu mai este disponibil pe site, dar imi amintesc ca pretul lui a fost de 34,90 lei. Un pret foarte bun. De asemenea, pe site gasiti tot timpul reduceri si oferte. Pentru a fi la curand cu toate puteti urmari si pe facebook  noutatile.