25 noiembrie 2013

Saptamana in imagini (39)!

Saptamanile astea trec tot mai repede si azi am constientizat asta cel mai bine. Azi cand mi-a mirosit a iarna si mi-au inghetat mainile. Mi se pare ca iarna isi cam intra in drepturi.

 De cand cu cafeaua de dimineta cam sar peste micul dejun si incerc sa remediez situatia...



 Cand monedele au inceput sa nu ma incapa in cutiuta tinuta pe post de pusculita am zis ca e cazul "sa sparg" pusculita. Iata si rezultatul...

 Mi-am scos lucrurile din beauty bag si le-am aranjat frumos la locul lor...

 O oja care arata superb pe unghiile scurte, mai multe detalii in curand...

 Cafeaua se savureaza cel mai bine dimineata cu laptopul in fata si in masina, la stopurile interminabile din Cluj.

Un mic cadou ...

 Aniversarea mamei prietenului meu...

Eu si nepotica prietenului meu ne uitam la Uki...

Saptamana voastra cum a fost?