15 ianuarie 2014

Favoritele lui 2013 (2)!

Azi revin cu partea a doua a produselor favorite din anul ce tocmai a trecut. De luni reiau si postarile saptamanale in imagini (surioara m-a atentionat ca nu am mai postat "Saptamana in imagini" de anul trecut). Fara sa o lungim, iata preferatele in ceea ce priveste machiajul si unghiile:




In ceea ce priveste machiajul tenului preferatul meu a ramas BB Cream-ul de la Skin 79. Singura pudra pe care am folosit-o anul trecut a fost cea de la Sephora, care mi-a placut, si imi place, foarte mult. Corectorul meu preferat a fost cel de la Paula's Choice, iar pentru obrajori nu m-am putut decide la un singur favorit. Mi-au placut atat blush-ul Flormar, cat si blush-ul Benecos, chiar daca acesta din urma m-a suparat cand s-a spart a doua oara. 

Pentru machiajul ochiilor am ramas fidela tot trusei Au so naturel de la Sleek, la fel ca in anul 2012. Rimelul preferat a fost cel de la Gosh, caruia i-am si dedicat un review aici. Tusul meu preferat a fost cel crema de la Essence, in nuanta maro. Adevarul e ca anul trecut am folosit prea putin machiaj in zona ochiilor, de aici si putinele produse prezentate. 

Pentru buze am folosit, cu precadere, lip butter-ul de la Astor si, mai nou, in ultimele 2 luni, rujul de la Golden Rose. Acesta din urma e un rosu puternic si initial nu il vedeam potrivit pentru mine, dar aplicat in cantitate mica mi se pare potrivit pentru ocazii mai speciale, de exemplu l-am purtat la Craciun si la Revelion.


Anul trecut am descoperit nail polish remover-ul de la Cien fara acetona care m-a cucerit, in special, datorita sistemului de dozare. Peeling-ul cuticular si uleiul de cuticule de la Farmec mi-au rasfatat cuticulele, iar spray-ul pentru uscare rapida mi-a usurat simtitor asteptarea pana se usca oja. Tot imi spun ca il voi recumpara si tot uit, asta pana imi fac unghiile si ma intreb "De ce nu l-am luat deja?".

Ojele mele preferate, alese cu greu, au fost :

 Muddy Boots de la Farmec, pe care o puteti vedea mai bine aici.

 Expressive Mint de la Benecos, care mi se pare ideala pentru vara si pe care o puteti vedea aici.

Alte descoperiri in materie de unghii au fost folile de transfer si water decals.

 Mai multe detalii despre folie gasiti aici.

Pentru mai multe detalii faceti un click aici.

Preferatele voastre care au fost? Avem preferate comune?