3 februarie 2014

Saptamana in imagini (46)!

Saptamana trecuta a fost una grea si nu credeam ca o sa am suficiente poze pentru aceasta postare, dar pe sfarsitul saptamanii situatia s-a mai remediat, asa ca iata si pozele.

Cand gasesc rodii la pret bun nu ma pot abtine, sunt atat de bune! E mai greu cu decojitul lor, dar merita efortul.


 Aveam chef sa beau ceva bun si cum sucurile nu ma atrag deloc, am ales un Tedi cu morcov, mar si miere. A fost absolut delicios!

 Saptamana asta s-a mai oprit ninsoarea, dar a fost atat de frig in unele zile ca nu putem iesi din casa fara caciulita mea rosie.

 In weekend am ajutat o prietena cu mutatul. Al doilea transport a fost plin de flori...

Si am primit si eu un Hibiscus...

Tot weekendul am avut pofta de ceva dulce, asa ca am papat o prajitura "3 ciocolate", a fost tare buna!

Daca tot sunt soferita mi-am facut si un card la Mol. Mare mi-a fost surpriza cand am vazut printre parteneri Yves Rocher. La fel de surprinzator mi s-a parut faptul ca pot lua produse Remington cu punctele acumulate....

Saptamana voastra cum a fost?

PS: Nu uitati sa va inscrieti la giveaway!