2 martie 2014

Review: Lotiune spumanta antibacteriana OY, Green People!

Deja de cativa ani, de prin anul intai de facultate, curatarea tenului este un pas peste care incerc sa nu sar niciodata. De atunci am incercat diferite produse si nu credeam ca o sa ma mai surprinda ceva. V-am mai spus in cateva postari ca prefer produsele cu consistenta cremoasa pentru curatarea tenului, pentru ca credeam ca am incercat tot ce era de incercat. Ei bine, m-am inselat! Pe site-ul celor de la Organic baby am gasit un produs pentru curatare sub forma de spuma. Daca m-a facut sa-mi schimb parerea o sa aflati mai jos.



Lotiunea are un ambalaj practic si igienic, fiind prevazuta cu pompita pentru dozarea produsului. Nu stiu daca e o problema generala, sau am avut eu ghinion, dar mie mi se tot blocheaza pompita. Oricum, chiar si asa, prefer acest mod de dozare. Spuma are un miros destul de intens, miros care imi pare cunoscut, dar nu stiu exact cu ce sa il asociez (uneori imi pare un miros mentolat). Oricum, mirosul mie personal nu imi displace, dar nici nu-mi place in mod deosebit.  

Inaine de a aplica spuma, agit flaconul, aplic 2 pompite de produs in palme si apoi aplic spuma pe toata fata prin miscari de tapotare. Uneori stau cateva secunde cu spuma pe fata si, cand balonasele de spuma se sparg,  simt niste furnicaturi extrem de placute pe toata fata. Spuma este foarte fina si se simte placut pe fata.


Prima data cand am folosit-o mi s-a parut ciudat caci, nefiind obisnuita, avem impresia ca nu curata destul de bine tenul. Apoi, dupa ce m-am obisnuit cu ea, a inceput sa-mi placa foarte mult. Imi place faptul ca spuma este extrem de blanda cu tenul, am folosit-o si in zona ochiilor si nu mi-a creat nici un fel de probleme. De asemenea, nu usuca tenul dupa folosire. Nu-mi prea place faptul ca se consuma destul de repede. Folosesc flaconul de 100 ml de aproximativ 1 luna si am consumat cam jumatate din el, dar vreo 3 saptamani am folosit produsul si dimineata si seara, acum il folosesc doar dimineata.

Ingredientele (preluate de pe site) sunt:








Puteti citi pe site mai multe despre beneficiile acestor ingrediente asupra tenului. E recomandat sa folosim un produs antibacterian, in special daca avem un ten predispus la acnee.

Ca o concluzie, acest produs imi place foarte mult, nu mi-a uscat deloc tenul si chiar aveam nevoie de un produs antibacterian. Totusi, seara prefer sa curat tenul cu un produs cu consistenta cremoasa 

Pe voi va tenteaza acest produs?