13 martie 2014

Review: Sapun exfoliant cu miere si ovaz!

Daca pentru fata ma impac tare bine cu exfoliantii chimici, foarte rar apeland la scrub-uri, pentru corp nu am gasit inca un produs care sa ma multumeasca. Am incercat scruburi de tipul celor la borcanel, ulei cu particule exfoliante, sau cele de tipul gel de dus cu particule exfoliante, dar nu am gasit nimic care sa ma multumeasca. Incepusem sa cred ca sunt eu prea pretentioasa si ca nu o sa gasesc nimic care sa ma multumeasca, pana cand am dat peste exfoliantul de tip solid de pe site-ul celor de la organicbaby. Nu mi-a venit sa cred ca pana acum nu ma gandisem la aceasta varianta, mai ales ca ideea unui astfel de produs mi-a suras instant. Astfel a intrat in viata mea sapunul cu miere si ovaz pentru fata si corp.



Sapunul are o cantitate de 100 g, consistenta solida si particule abrazive de ovaz. Mirosul este unul destul de discret, de ulei de masline.


Eu l-am folosit exclusiv pentru corp, deoarce pentru fata simt ca sunt suficienti exfoliantii BHA si AHA pe care ii folosesc momentan. La prima folosire mi-am zis ca si acesta este un produs mult pentru bland pentru mine, dar parerea mi s-a schimbat de la a doua folosire, cand s-a mai consumat din partea solida si particulele abrazive au inceput se simta mai bine. Imi place ca, datorita consistentei solide, pot sa controlez cat de blanda sa fie exfolierea, in functie de cat de tare apas sapunul pe piele. De asemene,  imi place tare mult faptul ca nu imi simt deloc pielea uscata dupa folosirea lui, cu siguranta datorita uleiului de masline si cerii de albine (ingredientele le puteti observa in poza de mai jos).


Sapunul nu face spuma abundenta, dar spala foarte bine si lasa pielea fina. Desi are doar 100 g, se consuma greu, lucru care ma bucura. Eu il folosesc de 3-4 ori pe saptamana si inca mai am cantitate sufiecienta pentru cateva luni.


Il pastrez intr-o sapuniera care permite scurgerea apei de pe sapun, pentru a prelungi durata lui de viata. Nu am nimic de reprosat acestui produse, pentru mine este exfoliantul ideal pentru corp. Daca nu ati gasit inca un exfoliant pentru corp care sa va multumeasca va recomand sa incercati acest exfoliant, il gasiti aici, la pretul de 32 lei.

Care este exfoliantul vostru preferat pentru corp?