3 martie 2014

Saptamana in imagini (50)!

Primavara a venit oficial si sunt tare bucuroasa sa fac aceasta postare in acest anotimp. Imi era tare dor de soare, desi inca se arata putin.

 Primul martisor primit a fost de la surioara mea!



...care a venit in vizita, spuneti voi daca ati mai vazut 2 surori care sa semene asa putin?

 Si i-am facut clatite pufoase la micul dejun!

 Ne-am rasfatat si cu gogosi de la Kaufland. Tare bune!

 Outiftul pentru o seara la rude.

Nu am avut pofta de carne asa ca 2 zile am papat orez cu ciuperci, ceva legume si putin sos de soia.

Ati vazut ultimul NOTD?

 Ultima comanda Romwe, camasuta am si purtat-o de 1 martie.

 Alte martisoare primite de 1 martie...

1 mar, o mandarina, o banana si 2 degete de apa...yammmy!

Duminica am fost la Non-stop, mi-a placut tare mult. E un film de actiune care te tine cu sufletul la gura.

Saptamana voastra cum a fost?