10 martie 2014

Saptamana in imagini (51)!

Saptamana trecuta parca a zburat! Iarasi nu am reusit sa postez, desi intr-o zi am facut poze pentru o postare, in alta am editat pozele dar la ziua in care sa scriu postarea se pare ca nu am mai ajuns ... Sa speram ca saptamana aceasta o sa fie productiva si pe blog.

 
Am ridicat de la posta frumusetea asta, un cadou de la o foarte buna prietena. 


 Mi-am pregatit si parul de primavara luandu-mi adio de la varfurile despicate!

 Saptamana italiana la Lidl, nu m-au prea convins italienii, iaurtul a fost tare bun, dar sosul a lasat de dorit. In schimb, americanii m-au cucerit cu biscuitii lor (tot din Lidl, dar nepozati).

Am facut putin oridine prin dulapurile din baie....

 Nu-mi amintesc sa-mi fi cumparat vreodata un parfum dar, cu toate acestea, am observat ca am adunat cateva. Unele sunt foarte vechi. Cel de la Oriflame, cred ca si cel mai vechi,  il am din liceu, cadou de Craciun de la surioara mea (si imaginati-va ca de atunci am terminat si un master, nu doar liceul). Cred ca va dati usor seama ca nu sunt mare consumatoare de parfumuri, dar am de gand sa remediez situatia.

 Vineri am primit cadoul de 8 martie de la prietenul meu, yammy!

 Masa de 8 martie!

 M-am cadorisit cu 2 lacuri Farmec cu aceasta ocazie...

Am avut si tort cu cifra 8!


Duminca am fost la film, foarte dragut filmul! Daca v-a placut si primul 300, cu siguranta o sa-l apreciati si pe acesta.

Saptamana voastra cum a fost?